پیچ ام دی اف

خرید فروش قیمت پیچ ام دی اف

پیچ ام دی اف

خرید فروش قیمت پیچ ام دی اف

رزین مورد استفاده در این فیبر کربن سمی است و از آنجایی که الیاف بسیار خوب هستند، آنها می توانند در تنفس راحت باشند، بنابراین چوب باید در یک محیط خوب تهویه یا جایی با سیستم جمع آوری گرد و غبار قطع شود.

بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

میخ

میخ

     میخیک جزء مفید برای موقت اتصال قطعات چوب به همراه یا به عنوان ترکیب با چسب است، اگر چه آنها به عنوان یک روش محافظت به تنهایی بسیار خوب نیست.

    آنها در طیف وسیعی از انواع و اندازه های مختلف در دسترس هستند، بنابراین شما باید از تامین کننده خود بخواهید که برای شما قبل از خرید بهتر است. تمام  میخهایی که در زیر نشان داده شده اند، شایع ترین انواع مورد استفاده برای نجاری هستند و معمولا بهترین هستند.

    گلوله سر:
    سر گلوله یکی از انواع همه کاره و رایج در مورد چوب است. این یک عنصر هدف کلی است که در اندازه های مختلف می آید اما سر اجازه می دهد تا آن را در زیر سطح چوب برای پنهان کردن آن پمپ. آنها به دلیل ویژگی های آنها معمولا در فریم، مبلمان، پانل های چوبی و تخته ها استفاده می شوند.

     میخسر گلوله

    Weathertex:
    Weathertex برای استفاده در فضای باز مناسب است زیرا برای جلوگیری از زنگ زدن و رنگ آمیزی گالوانیزه است. سر آن شمشیر مانند شبیه به یک پیچ است، به طوری که آن را به خوبی در هنگام چکش به چوب و همچنین مناسب برای قاب چوب.

     میخهواشناسی

    Flathead:
    این جزء نیز بسیار رایج است و احتمالا در نرده ها، چوب نرم و چوب نازک دیده می شود. سر تخت خود را ساده تر می کند آنها را به طور مستقیم چکش و آنها سطح بیشتر به طوری که آن را افزایش می دهد دقت در هنگام چکش.

     میخسر تخت

    Timbergrip:
    Timbergrips شبیه به پیچ ها است، زیرا آنها دارای یک سر به طور خاص طراحی شده اند که به آنها اجازه می دهد تا در زیر سطوح چوب ساخته شوند. آنها همچنین یک موضوع برای افزایش قدرت نگهداری خود دارند. این نوع مؤلفه برای چوب های سخت تر و مناطقی که قدرت اتصال بیشتری لازم است مانند اتصالات چوب استفاده می شود مناسب تر است.

     میختمبربرگ

  • ۹۷/۰۷/۲۳
  • سهند روحی

میخ

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی