پیچ ام دی اف

خرید فروش قیمت پیچ ام دی اف

پیچ ام دی اف

خرید فروش قیمت پیچ ام دی اف

رزین مورد استفاده در این فیبر کربن سمی است و از آنجایی که الیاف بسیار خوب هستند، آنها می توانند در تنفس راحت باشند، بنابراین چوب باید در یک محیط خوب تهویه یا جایی با سیستم جمع آوری گرد و غبار قطع شود.

بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

نکات چوب

نکات چوب

    
شیب با دانه:
    
این یک نوک چوب است که فقط در مورد هر کسی که کمی تجربه تجربه در زمینه نجاری را می داند باید بداند و آن را با دانه های چوب دانه می کند. با شستشو با دانه و نه در برابر آن شما قادر به ایجاد یک چهره صاف در حالی که خالی کردن پشت هرگز.

    
رفتن از طریق نمرات:
    
این نوک چوب چوب بعدی نیز شامل استفاده از کاغذ شن و ماسه است و نامیده می شود از طریق نمرات. این زمانی است که از مقیاس چندگانه کاغذ پوست برای ایجاد یک سطح بسیار صاف استفاده کنید.

    
شما با تعداد کمی از 80 شروع می کنید و از طریق هر کلاس به راه خود ادامه می دهید تا زمانی که به تعداد 200 نفر برسید و این امر اطمینان حاصل خواهد کرد که قطعه چوب شما فوق العاده صاف است. این ارقام درجه نیز در پشت تکه های کاغذ پوست شما قرار دارد.

    
ساییدگی ساینده
    
این نوک چوب چوب نیز یک نوک است که بسیاری از مردم که به طور مرتب شن و ماسه باید بدانند و آن را به سست کردن الیاف یا ساینده مواد کاغذی.

    
هنگامی که سندبلاست را خریداری می کنید، نسبتا سفت و سخت است و اگر آن را بلافاصله با یک بلوک شن و ماسه ماسه ای بشویید، سندباد آن را از بین می برد و تقریبا نیمی از آن استفاده می شود.

    
یک روش برای جلوگیری از این است که یک لبه مستطیلی مانند یک قطعه چوب یا مبلمان پیدا کنید و خرید دو گوشه از کاغذ انباشته و چندین بار آن را در کنار لبه اجرا کنید، ساینده های انبارها شل خواهد شد و انباشت کاغذ کمی کمرنگ خواهد شد.

    
این زمانی است که می دانید که آماده استفاده است و راحت تر در اطراف بلوک شن و ماسه مناسب خواهد بود.

    
جلوگیری از تقسیم بندی:
    
این نوک چوب کاری شامل برش چوب یا با یک اره دست و یا قطره اره می شود اگر چه شما بیشتر احتمال دارد که این مشکل را با یک اره قطره مواجه کنید.

    
چوب های چوبی وجود دارد که بیشتر در معرض تکه تکه شدن مانند Meranti هستند و برش آن با ابزارهایی نظیر یک قطره چاقو می تواند لبه را از بین ببرد.

    
راه آسان برای جلوگیری از این اتفاق می افتد با قرار دادن نوار پوشش در منطقه که قطع خواهد شد و این کمک خواهد کرد که جلوگیری از الیاف چوب از splinging.

    
راه دیگری برای جلوگیری از تقسیم شدن این است که ابتدا با یک چاقو مارپیچ بر روی یک خط مشخص شده بریزید، این باید فیبرهای بالا را ایجاد کنید تا یک برش مستقیم ایجاد کنید.

    
سوراخ سوراخ:
    
یکی دیگر از نوک چوب برای زمانی که شما ساخت چیزی مانند یک تکه مبلمان و شما با استفاده از پیچ بهتر است برای ایجاد سوراخ شمشیر برای اولین بار به پنهان پیچ.

    
سوراخ مقابله با چاقو می تواند برای هر پیچ ساخته شود اما بهتر است از پیچ های شمشیر استفاده شود. بهترین راه برای ایجاد سوراخ شمشیربازی با یک مته مته یا مورب پایه نصب شده است، اما می توان از یک مته غیر قابل جابجایی استفاده کرد، گرچه دقت بیشتری لازم است.

    
بهتر است که با بزرگتر کردن کل حفاری فقط به اندازه کافی برای پنهان کردن پیچ و سپس با استفاده از بیت کوچکتر شروع شود، زیرا این کار به دلیل سوراخ بزرگ سوراخ شده قبل از آن به راحتی می باشد.

    
بعد از اینکه پیچ را در داخل قرار دادید، می توانید آن را با چند ضلعی پوشش دهید تا پیچ را به طور کامل پنهان کنید یا یک ویژگی را از سوراخ ها بردارید.

    
حذف گرد و غبار اضافی:
    
قبل از پایان دادن به آن، ضروری است که تمام گرد و غبار و کثافت بیش از کار خود را از بین ببرید.

    
این به منظور اطمینان از اینکه شما می توانید به پایان برسد هموار و هموار و اگر گرد و غبار به دام افتاده باشد، به خوبی به دام افتاده است و شما قادر به مشاهده آن خواهید بود.

    
بهترین راه برای از بین بردن گرد و غبار بیش از حد، استفاده از یک پارچه مرطوب و شستشوی کامل خود است، اما اطمینان حاصل کنید که مرطوب نباشد و یا چوب شما متورم شود.

    
نقاط چسبندگی:
    
گاهی اوقات شما ممکن است متوجه شوید که پس از اتمام کار پایان کار چوب خودتان، شما با لکه های رنگی باقی مانده اید. این ناشی از چسب خشک شده است که از سطح برداشته نشده است.

    
برای قرار دادن این نقاط قبل از اعمال یک پایان، می توانید کار خود را با الکل دندانی شده پاک کنید که به طور موقت چوب را آشکار می کند و باعث می شود که آنها را از بین ببرید.

    
پرورش چوب:
    
این نوک چوبی یک تکنیک است که برای بالا بردن سطح درختان چوب در چوب استفاده می شود. این را می توان با دو روش اصلی انجام داد که با آب روبرو می شوند و یا با پارچه ی خیس و آهن افزایش می یابد.

    
شما می توانید مقادیر زیادی آب را به چاقو اعمال کنید که سبب افزایش و افزایش آن می شود و به شما این امکان را می دهد که سطوح مسطح را ماسه کنید. راه دیگری برای بالا بردن چوب با استفاده از پارچه ی مرطوب به سطح که در آن دندان هستند.

    
پس پارچه را همانند پارچه خود پارچه را تمیز می کنید و این باعث می شود که دندانه ها افزایش یابد و به شما اجازه می دهد تا آنها را صاف کنید. مراقب باشید پارچه را به مدت طولانی پارچه را نخورید زیرا می توانید پارچه و چوب را بسوزانید.

    
بلوک های شن و ماسه:
    
هنگامی که شما می خواهید ماسه های بزرگ و یا طولانی چوب را با دست با سندباد ماساژ دهید، بهترین راه برای انجام این کار با بلوک شن و ماسه است. یک بلوک شن و ماسه یک بلوک از چوب یا چوب پنبه است که شما یک قطعه کوچک از کاغذ شن و ماسه در اطراف.

    
بلوک های شن و ماسه را با دست بسیار ساده تر، راحت تر و سازگار تر می کند زیرا شما دارای بلوک برای حمایت از دست خود هستید. آنها بسیار آسان هستند و یا یک سوپ شنی مناسب می تواند بو باشد
  • ۹۷/۰۷/۲۳
  • سهند روحی

mdf

ام دی اف

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی