پیچ ام دی اف

خرید فروش قیمت پیچ ام دی اف

پیچ ام دی اف

خرید فروش قیمت پیچ ام دی اف

رزین مورد استفاده در این فیبر کربن سمی است و از آنجایی که الیاف بسیار خوب هستند، آنها می توانند در تنفس راحت باشند، بنابراین چوب باید در یک محیط خوب تهویه یا جایی با سیستم جمع آوری گرد و غبار قطع شود.

بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

پیچ ها

پیچ و مهره


    
پیچ ها از ناخن ها مفیدتر هستند وقتی که شما نیاز دارید که چوب را با هم نگه دارید. موضوع بزرگ آنها اجازه می دهد تا آنها را به نگه داشتن چوب به شدت و هنگامی که با استفاده از PVA چسب چوب یا مفصل تقریبا جدایی ناپذیر است.

    
سه نوع اصلی در نجاری استفاده می شود و با سه نوع درایو مختلف در زیر موجود می باشد.

    
شمارنده:
    
سر شمشیر معمولا شایع ترین نوع استفاده می شود زیرا سر آن منحصر به فرد اجازه می دهد تا آن را در زیر سطح تخته و الوار قرار داده و گاهی اوقات با استفاده از ضخیم برای ایجاد یک ویژگی پوشیده شده است.

    
این سر نیز به آسانی استفاده می شود زیرا سر آن کمک می کند تا جزء را هدایت کند. اولین سوراخ باید ابتدا حفاری شود، هرچند برای اطمینان از اینکه آن مستقیما باقی می ماند و جلوگیری از تقسیم چوب.

    
پیچ تخت

    
سر گرد:
     
طراحی سر گرد دارای یک سر شکل گنبد است و به همین دلیل برای استفاده نمی شود و نمی تواند به درستی برسد. آنها معمولا هنگامی استفاده می شود که نوع شمشیربازی مورد نیاز نیست و چون سر روی سطح چوب قرار می گیرد که می تواند به عنوان یک ویژگی تزئینی استفاده شود.

    
پیچ پیچ

    
سر بلند:
    
طراحی سر مطرح شده متقاطع بین سر و گرد است زیرا دارای دو ویژگی است. این اجازه می دهد تا جزء به اندازه کافی به اندازه کافی به طوری که گنبد کوچک در بالا با چوب لخت است. آنها همچنین می توانند به عنوان یک ویژگی تزئینی استفاده شوند.

    
پیچ پیچ

    
درایو شکاف دار
    
سر درایو شکاف دار ساده ترین و ساده ترین طراحی است زیرا اساسا فقط یک شیار مستقیم است. این نوع درایو برای استفاده بسیار آسان است و اگر پیچ گوشتی درست استفاده شود سخت است. این طراحی نیز بیشتر در اجزای شماتیک یا دور سر دیده می شود.

    
سر شکم

    
فیلیپس سر:
    
سر فیلیپس احتمالا بیشترین استفاده از نوع درایو است، زیرا آنها اجازه می دهد تا کاربر را به اعمال نیروی بیشتر بدون لغزش، اما اگر پیچ گوشتی درست استفاده نمی شود، آنها را آسان به نوار. این نوع درایوها بر روی هر یک از اجزای فوق یافت می شوند.

    
این نوع درایو نیز برای استفاده در ساخت کابینت یا نجاری بسیار محبوب است و همچنین در برخی از اتصالات چوب استفاده می شود تا یک اتصال قوی ایجاد شود، مثلا می توان آن را در یک اتصال بافت با چسب استفاده کرد.

    
فلیپس سر

   
:
   
احتمالا معمولترین درایو نوع است، زیرا به نوع خاصی از پیچ گوشتی نیاز دارد، اگرچه یک سر فیلیپس گاهی اوقات می تواند مورد استفاده قرار گیرد. طراحی آن به نظر می رسد سر Phillips، اما دارای برخی از شیارهای اضافی است که کمک می کند تا جلوگیری از سلب کردن آن را به عنوان بهترین راننده.

    
سر پوسیدریو

  • ۹۷/۰۷/۲۳
  • سهند روحی

پیچ و مهره

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی